دیجیتال مارکتینگ | Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ | Digital Marketing

  

وب‌سایت، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ و کارهای دیگری که همه شنیده‌ایم و زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ هستند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به بازاریابی محصول یا خدمات از طریق ابزار دیجیتال گفته می‌شود. ابزار اصلی دیجیتال چندین نوع است که اصل آن در اینترنت اتفاق می‌افتد. باقی ابزار را می‌شود به تلفن همراه، بازاریابی صفحه نمایش مانند تبلیغات درون اَپ اشاره کرد.

دیجیتال مارکتینگ یعنی دیده شدن در دنیای دیجیتال در عصر ارتباطات و ماندگاری در این تاریخ. اگر به خود، کسب و کارتان و به سازمانتان اهمیت می‌دهید مطمئناً می‌دانید که باید در دنیای دیجیتال دیده شوید. جایی که یک اشتباه می‌تواند اعتبار کسب و کاری را نابود کند. برای پیمودن این مسیر ما به عنوان یک راهنما کمک می‌کنیم تا شما در دنیای دیجیتال کسب و کارتان را رشد دهید و به اهداف سازمان و کسب و کارتان جامعه عمل بپوشانید.

کمک‌هایی که ما در زمینه دیجیتال مارکتینگ به یک کسب و کار و سازمان‌ها می‌کنیم؟

طراحی و پشتیبانی وب سایت

خانه آنلاین کسب و کار و سازمان اینجاست.

فرض کنید در یک دنیای دیگری وارد شده‌اید، یک سیاره‌ای دیگر. چطور می‌توانید آنجا دوام بیاورید؟ جواب ساده است، یک خانه می‌خواهید.

وب‌سایت همان خانه در دنیای دیجیتال است. ما برای کمک به پیشرفت شما در کنارتان هستیم از معماری این خانه تا ساخت آن.

ایمیل مارکتینگ | Email Marketing

ایمیل مارکتینگ | Email Marketing

ایمیل مارکتینگ

قدیم‌ها چاپارها نامه‌ها را که عموما حاوی محتوای مهمی بودند جابجا می‌کردند، سپس پست و حالا علاوه بر آن، پست الکترونیک یا همان ایمیل این کار را انجام می‌دهد.
ایمیل مارتینگ یعنی ارتباط یک برند با مخاطبان و مشتریانش از طریق ایمیل.
اما آیا هر ایمیلی مناسب خواهد بود؟
همهٔ ایمیل‌های پروموشن و تبلیغاتند؟

همه این‌ها نیازمند استراتژی‌های خود هستند از استراتژی مارکتینگ تا استراتژی محتوا. متخصصین ما به کسب و کارها و سازمان‌ها کمک می‌کنند تا ایمیل مارکتینگ مؤثر انجام دهند و یک برند را در دل و ذهن مشتری ماندگار کنند.

ویدیو مارکتینگ | Video Marketing

ویدیو مارکتینگ | Video Marketing

ویدیو مارکتینگ

امروز یکی از قوی‌ترین یا شاید بهتر است بگوییم قوی‌ترین نوع ارتباط، ویدیو است. کافیست کمی نگاه کنیم، اینستاگرام، یوتیوب، آپارت، تلگرام، واتساپ و انواع ارتباطات در حال پخش ویدیو هستند. مردم همگی دایم درحال دیدن و گرفتن اطلاعات از طریق ویدیو هستند.

در اهمیت ویدیو مارکتینگ انقدر بگوییم که:
از سال ۲۰۱۹ ویدیو ۸۰٪ محتوای مصرفی و به اشتراک گذاشته اینترنت، ویدیوها هستند.
– سیسکو

حتی اگر به سادگی فکر کنیم، خود ما ویدیوها و تصاویر را خیلی بهتر از هر چیز دیگری به یادمی‌آوریم.
پس این فرصت بزرگی است که اگر خودتان را آماده نکنید، به راحتی آن را از دست خواهید داد.

ویدیو کمک می‌کند تا بیشتر در یادها باقی بمانید. اما این یک طرف قضیه است. طرف دیگر درون‌مایه آن است، مطمئناً نمی‌خواهید به بدنامی از شما یاد شود.
ما با متخصصین خود کمک می‌کنیم تا ویدیوهای تبلیغاتی شما جز اثرگذارترین‌ها برای مخاطبانتان باشند و آن را در ذهن خود تکرار کنند.

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی | Social Marketing

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی | Social Marketing

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

هیچ شکی نیست که بیشتر ترافیک اینترنت را شبکه‌های اجتماعی به خودشان اختصاص داده‌اند. مخصوصاً در کشور ما که بیشتر وقت مردم در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرد. و این یعنی یک بازار هدف گسترده و بزرگ که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد.

شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، توییتر، یوتیوب، آپارات و … که همگی میلیونها مخاطب در اختیار هر کسب و کار و سازمانی قرار می‌دهند.

متخصصین تیم ما در دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کنند تا هر کسب و کاری از این فرصت به صورت تخصصی و حرفه‌ای برخوردار شود.